Інфомаційно-комунікаційний простір як середовище розвитку компетентноспроможного фахівця в умовах сучасної школи

З метою розвитку професійної компетентності молодих педагогічних працівників щодо формування в учнів інформаційної компетентності відповідно до Концепції «Нова українська школа», розширення знань вчителів про ефективні та інноваційні форми методичної роботи на базі  Орлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів 7 лютого 2020 року відбулось засідання Школи становлення конкурентоспроможного  педагога-фахівця математики із теми «Інфомаційно-комунікаційний простір як середовище розвитку компетентно спроможного фахівця в умовах сучасної школи».


Директор школи Іванов М.А. представив навчальний заклад, кафедру вчителів математики та побажав учасникам плідної співпраці. З теми семінару  була підготовлена презентація з якою виступила керівник Школи становлення конкурентоспроможного педагога-фахівця математики Боровець Лариса Андріївна. В ході виступу було дано багато методичних порад щодо роботи в інформаційно-комукаційному просторі. Лариса Андріївна, наголосила на важливості самоосвіти вчителя,  на щорічному підвищенні кваліфікації педагогічних працівників, адже, той учитель цікавий учням, який іде поряд з ними  та веде їх за собою до чогось незвіданого. Також зазначила, що погляди великого педагога В.Сухомлинського знайшли своє відображення в концепції Нової української школи.

Практична частина проходила у формі методичної панорами, під час якої присутні педагоги ознайомилися з досвідом педагогічної діяльності учителів Орлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сичик О.С., Зубчик М.В. Зокрема, Сичик О.С. провела з учасниками семінару урок геометрії  в 11 класі  на тему «Об’єм циліндра». В ході уроку члени семінару мали змогу попрацювати в платформі «Kahoot!», створювали ментальну карту, знаходили об’єм циліндра різними способами. Після уроку обговорили використання інноваційних  форм та методів самостійної роботи на різних етапах уроку, електронних ресурсів для організації контролю знань, переваги у створенні ментальних карт.

Зубчик М.В., презентувала апробовані нестандартні форми та методи навчання на уроках математики.

Члени семінару працювали в групах та мали змогу стати учасниками пленерного уроку, моделювали уроки математики з використанням різних нестандартних методів та прийомів.

Підсумком семінару став психологічний тренінг, який провела психолог школи Коваль О.О. Кожен учасник заходу відзначив, що йому сподобалося, що «візьме з собою» та над чим потрібно подумати. 

Учасники семінару підкреслили актуальність та важливість обговореної проблеми, відмітили високий рівень та практичну направленість заходу.

Семінар-практикум відбувся в атмосфері педагогічної єдності та розуміння. Вчителі математики висловили вдячність організаторам за цікаві і змістовні виступи.